2013. január 21., hétfő

6. fejezet

Hi Baybees ! :)  Bocsánat a késésért de felvételire tanultam ... és Nagyon köszönöm a komikat és a feliratkozókat! Nagyon boldoggá tetetek :) Na de nem húzom az időt ...

Az előző részben :

Leültem Harry mellé és a szemébe néztem ...majd vettem egy nagy levegőt és belekezdtem a mondandómba
-Harry, én sokat gondolkoztam-mielőtt bármi mást is mondhattam volna.... MEGCSÓKOLT !!

#######################################################################

Egy újabb csók .. egy újabb érintés ... kell nekem, kell nekem minden csókja és érintése !

-Harry ! - szóltam rá. Bármennyire is akarom őt, nem lehet.. én Niall-el vagyok. De Hazza nem hagyta abba a nyakam és a szám kényeztetését. Óvatosan hanyatt döntött az ágyon és tovább csókolt .. Egy ügyes mozdulattal a pólóm már a földön hevert. Míg ő a melltartóm csatjával bíbelődött addig én sem lustálkodtam ..az öv csatjával baszakodtam..
-Oké, értem én a célzást-nevetett fel és letolta a nadrágját
 Miután a többi ruhanemű is lekerült egymásé lettünk.. Egyszerűen leírhatatlan érzés amit éreztem... Legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna, hogy Harry és Én... hát... izé... tudjátok :)

#
1 Óra múlva már egymás karjaiban pihentünk és csak bámultunk magunk elé.. furcsa érzés fogott el, nem szabadott volna ezt tennünk ! Lefeküdtem a legjobb barátommal akinek a legjobb barátjával járok.. Bonyolult mi ?

Hangos kocsi fékezést hallottunk ami azt jelentette, hogy Louis leparkolt a ház előtt. Fel pattantam az ágyról és felvettem a ruháimat, Harry meg még mindig az ágyban feküdt.
-Öltözz már te marha !-dobtam neki a gatyáját. Már a nappaliból lehetett Louis hangját hallani ahogy káromkodik. Vissza feküdtem az ágyba immár ruhában és bekapcsoltuk a tévét.. Harry összekulcsolta a kezeinket.
-Ne-ráztam meg a fejemet és elengedtem Hazza kezét.

-Hey srácok!-lépett be Liam az ajtón-Újra békében ? 
-Asszem ja -mosolygott göndörke rám. Hát persze, hogy minden rendben .. épp most feküdtem le vele.. Legjobb barátoknál a békítő szex hatásos...

#
Vacsora után szokás szerint nekem jutott a mosogatás. Már majdnem végeztem amikor Harry előbukkant egy 'koszos' tányérral a kezében.
-Ezt még el kéne mosogatni -letette a tányért a pultra és felém fordult. Annyira látszik, hogy ez csak egy ürügy.. 
-Épp időben hoztad-erőltettem egy mosolyt az arcomra. Harry közelebb lépett hozzám és kezébe fogta az arcomat. Már épp meg akart csókolni amikor..
-Ez aztán mosogatás-csapta össze a tenyerét Zayn mire egy halálosan gyilkos pillantást küldtem feléje
-Próbálkozok ha nem látnád-mutattam a már tiszta tányérokra
-Akkor mi hagyunk is -mosolygott Zayn. Karon fogta Harry-t és szó szerint elvonszolta. Gyorsan befejeztem a mosogatást és felmentem a szobába..(hogy én soha nem vagyok otthon)

Nem tudok másra gondolni csak arra, hogy mit tettem.. egy hülye lotyó vagyok !!
-Min gondolkozol ennyire?-gondolataimat Niall zavarta meg. 
-Sok mindenen-próbáltam kerülni a témát. Ír barátom leült mellém és megölelt.
-Szerinteem..-kezdett bele-Neked rajtam kéne gondolkoznod, és velem kéne foglalkoznod.-Niall közelebb hajolt és magához húzott. Ajkai egyre közelebb kerültek az enyémhez és akkor megcsókolt. Nem repkedtek pillangók a gyomromban vagy bármi más, csak egy sima csók.
Amikor az ajkaink elváltak Niall elsuttogta, hogy 'szeretlek'
Egy halk sóhaj hallatszott az ajtó felől, felálltam és kinéztem. Már csak Harry távolodó alakját láttam, ösztönösen utána indultam. Beszélnem kell vele !

Ha tetszett komizzatok és iratkozzatok fel :) Bocsi a késésért még egyszer :) 

1 megjegyzés: