2013. január 9., szerda

4. fejezet

Először is , bocsánat, hogy ennyit késtem a részel .... Másodszor, fogalmam sincs, hogy folytassam-e ... Szerintetek ? Csak legyen egy komi és folytatom....
xx~One Directioner~

Reggelinél úgy csináltunk mintha semmi sem történt volna... pedig történt,  méghozzá nem is kis dolog !
Mégis nagyon idegesek voltunk, valószínűleg a többiek is észrevették mégsem szóltak semmit . Talán jobb is így.

###

Hazafelé indultam Gemmával. Ahogy beértünk a házba máris a TV elé vetettük magunkat. De a gondolat ott motoszkált a fejemben, mi történt tegnap ? Vettem egy nagy levegőt és Gemma felé fordultam

-Gemma ! - mire felém nézett - Mi volt tegnap ?
-Mire gondolsz pontosan ?-nézett rám kérdően
-Mi volt köztem és Niall közt ? és ..Harry ? - előre félek a választól, de azért furdal a kíváncsiság
-Már vártam mikor kérdezed meg -mosolygott - Louissal táncoltam amikor a Dj lassú számra váltott, te Harryvel kezdtél táncolni mi meg visszamentünk a többiekhez... Niallt eléggé zavarta a dolog ezért elakart távolítani Hazza közeléből. Meg tette, elvitt téged.-én erre miért nem emlékszem ? mit ittam ? -Utánad mentem de akkor megtörtént-fejezte be a 'mesélést'
-Micsoda ? - néztem rá értetlenül
-A csók , csókolóztál Niallel - elképedve bámultam Gemmát hátha csak álmodok.. de nem ... bár tudtam, hogy Niall és köztem nem csak barátság van , de erre nem gondoltam !

Felmentem a szobámba és leültem a gép elé . Twitteren elég érdekes dolgokat kaptam..jesszus a rajongók mindenről tudnak , jobbak mint az FBI xD

 Az egyik ezt írta : -jársz Niallel ?
Másik: - Niall vagy Harry a pasid ? Netán mindkettő ?

Nagyszerű már terjednek a pletykák ! Az internetes újságok is megírták a tegnapot ... szerencsére nem annyira dúrván, de ez csak a kezdet !

Az One Direction jót bulizott tegnap-olvastam a címet ...
 Harry Styles és Lola Stone akik állítólag csak barátok elég közel kerültek egymáshoz az este ... de jött Niall Horan és kettejük közé állt. Szemtanúk szerint féltékeny lett barátjára aki Lolával táncolt, a lányt 'elvonszolta' Harrytől akit kicsit sem zavart a dolog .. pár percel később már Horan a lány ajkára volt tapadva, amit nem sikerült lencsevégre kapnunk - na még az a szerencse ... lejeb gördítettem az oldalt és mégis volt rólunk egy kép. Szerencsére semmi fontos nem volt rajta :
Szép páros !


Gemmával átmentünk a srácokhoz, hogy megbeszéljük a dolgokat, de semmi kedvem nem volt..

Mikor beléptünk a házba síri csend volt, mintha nem is öt dilis fiú lakna itt..

-Hali srácok-köszöntem hangosan de helyette egy nyöszörgés jött
-Szia Lola-a nyöszörgés mint kiderült Liamtől származott
-Baj van ? Hol van Louis? -nézett körbe ijedten Gemma
- Itt vagyok baybee, ne aggódj. Csak nem hiányoztam ? -ölelte át Lou Gemma derekát
-Deee-nyögte nyálasan Gem, ha Louis közelében van mindig nyálas
Ránéztem Liamre aki értette a célzást és felkiabált a srácoknak
-Harry, Niall, Zayn gyertek le , MOST !-a 'most szócskát vagy 2 oktávval fejeb kiabálta, amitől beszakadt a dobhártyám

A srácok nagy nehezen lekászálódtak de Niall és Harry nem szóltak egymáshoz még egymásra sem néztek. Szemben álltak velem és csak néztek mint a moziban, kezdett kellemetlen lenni a helyzet míg végül Zayn odajött és szorosan magához ölelt

-Gondolom olvastátok a cikket ?- mondd azt, hogy nem olvasták..reménykedtem de hiába
-Igen-válaszolták egyszerre . Zayn még mindig ölelt, de Harry megint hozta a szokásos formáját és durcizott

-Lola, beszélhetnénk ? -kérdezte Niall vággyal teli arccal
-Persze-próbáltam kibújni Zayn öleléséből vagy szorításából de nem sikerült olyan volt mintha magához láncolt volna..Ránéztem és szemeimmel kértem, hogy engedjen el , természetesen megtette.

Niallel elvonultunk a konyhába, ahogy beléptünk már kezdte is a mondandóját

-Lola! Én...
-Én sem tudom-nem hagytam, hogy befejezze előbb elmondom amit gondolok
-Még is mit ? - vágott egy értelmes fejet
Niall és Én :)
- Hogy mi van köztünk, merthogy barátság az tuti nem-elmosolyodtam és csak azt vettem észre, hogy arca vészesen közeledik az enyémhez. MEGCSÓKOLT !!! Nem tiltakoztam ... de Harryét jobban akartam!


Na szerintem kezd beindulni a történet ... innentől  csak izgalmak várhatók !! Iratkozzatok fel és kommenteljetek :)

5 megjegyzés:

  1. nagyon jóóó.!!! köviiiit!!! <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszöönm :$ igyekszem vele :) És köszönöm a komit :D

      Törlés
  2. szia!:))

    meglepetés az oldalamon a : LIEBSTER AWARDS menüpontban felül!:))

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik ,szerintem folytast :DD

    VálaszTörlés