2012. december 14., péntek

3. fejezet

Így telt el gyönyörű 3 hónap
Amíg komolyabb nem lett a dolog



Nem megyünk el bulizni ?-vetette fel az ötletet Zayn
-De !-egyezett bele mindenki
-Akkor 9-kór indulunk ?-Lou
-Ahha addigra biztos kész leszünk..-Gemma

Gemmával felvettük a legdögösebb ruhánkat és épphogy kész lettünk már csengettek is. Ajtót nyitottunk, de csak tátva maradt szájú dögös pasikat találtunk..

-Hűha csajook..-szóltak ámuldozva egyszerre
-Gem baybee ! Mostaztán felülmultad az ígyis dögös külsődet-Lou
-Na de Louis ! azért ennyire ne nyomulj !!-Liam

Amíg mindenki Gemmával volt elfoglalva én addig visszaszaladtam a telómért. Niall is velem jött. És valami édes dolog hagyta el a száját..

-Nekem ma te vagy a legszebb ! Káprázatosan nézel ki..
És egy puszit nyomott a számra (*.*)

Niall-el kézen fogva jöttünk ki a házból, aminek persze Harry nem nagyon örült, de nem szólt semmit..

Késöbb*

A buli fergeteges volt... jó sok koktélt ittam, többre sajna nem emlékszem..

Reggel

Valamelyik fiú ingjében ébrettem ( Asszem Niallé). Megfordultam és Niall mellettem feküdt. Áááúú szörnyen fáj a fejem, mi történt ???

Átmentem Harryhez és felébresztettem !!

-Harold, kelj fel !-Lola
-Mi van már ? Baj van ?-Harry
-Neem. Vagyis nem tudom (bebújtam mellé és szorosan hozzá simultam)
Ő is szorosan megölelt és újra megkérdezte :

-Baj van ?-Harry
-Mi történt tegnap ? Közted, köztem Niall közt ?-Lola
-Nem emlékszel ?-Harry
-Nem, elmondod ?-Lola
-El... szóval a buli jó volt, sokat ittunk (mindenki). Elkezdtél velem lassulni amikor Niall megfogta a kezedet és elvitt...-Harry
-Ennyi ? Van még valami ??-Lola
-Nem. Legalább is remélem...-Harry
-Oké. Még egy kérdés: ez kinek az ingje?-Lola (nevettem)
-Az enyém.. és nem tudom, hogy-hogy került rád..-Harry
-Ó, akkor mostmár az enyém.-Lola
-Jól áll..-Harry (hatalmas nevetésben tört ki)

Csak nevettünk és nevettünk, de valahogy egyre közelebb került az a tökéletes ajka az enyémhez.Majd megcsókoltuk egymást. 2 percig szinte mozdulatlan volt a szánl, majd szétvált. Az íze maga volt a mennyország és a pokol. Repetát akartam...meg is kaptam újra megcsókolt. !
De itt az ideje, hogy felébredjek: HISZ Ő A LEGJOBB BARÁTOM ! Mégse csókolózhatok vele..


Azonnal felpattantam az ágyról és kiviharoztam a szobából

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése