2012. december 11., kedd

1. Fejezet

Este 9 óra
Végre csönd van !! Amíg meg nem szólalt a telóm. Harry az.

-3.-ok lettünk !-(sikított a telefonba)-Harry
-Áááá úristen! Komolyan??-Lola
-Ez életem legjobb estéje !!-Harry

Harry gyere máár ! siess..-hallottam a telefonból

-Lola. én..-Harry
-Menj nyugodtan. Ez a ti estétek. Majd beszélünk máskor-Lola
-Oké. Szeretlek-Harry

*1 évvel később*

Épp az emeletre mentem fel mikor csöngettek. Ajtót nyitottam, és apa volt az.

-Apa ! Hogy-hogy haza jöttél ?-Lola
-Kicsim..beszélnünk kell !-Apa
-Szóval ha jól értem ha nem kéne beszélnünk, akkor haza se jönnél ? :D-Lola
-Tudod jól, hogy nem így értettem-Apa
-Jó. akkor végülis miről van szó ?-Lola
-Londonba költözöl..-Apa
-Mi ? Hogy ? Miért ?-Lola
-Áthelyeztek..vagyis ott az irodám, de így is állandóan utazni fogok.-Apa
-Akkor nem mindegy, hogy hol lakom ? o.O-Lola
-De, de én nyugottab vagyok ha Gemmával laksz-Apa

Mi vagyok én ? 2 éves ??

-Apa ! Nekem már nem kell bébiszitter. Vagyis tudod én.. szeretem Gemmát , de nem vagyok már kisgyerek.-Lola
-Tudom de féltelek. és nagyon szeretlek. Na menj pakolni mert holnap reggel korán indulunk.

Szóóval a legjobb barátnőmmel fogok lakni (szupeer!!) És Harry ? Ő hol fog lakni ?
Merengésemet Gemma hívása zavarta meg

-Halihóó-köszönt fülsiketítően Gem a telefonba
-Hali.-Lola
-Mijót csinálsz ?-Gem
-Pakolok..(mintha nem tudta volna -.-)-Lola
-Yeeep ! Már alig várom, hogy eggyütt lakjunk !-Gem
-Ja.. a lakótársak lesznek a legszuperebbek (mondtam egy kicsit flegmán)-Lola
-Micsoda ? Mr. Stone vagyis George nem mondta ? kérdezte Gemma egy kicsit meglepve
-Nem. de mit is ?-Lola
-Hogy a saját házunkban fogunk lakni-Gem
-Tényleg ?? Ez nagyon király ! -Lola
-És még nincs vége, Harryék csak 1 utcányira laknak arrébb-Gem
-Mi ?? Jesszus ! Újra 3-an-Lola
-Ööhööm..7-en. A többi srác is ott van.
-Ja tényleg , el is felejtettem

2 órán keresztül folyamatosan csak dumáltunk...

*Másnap reggel*
Harry szemszöge**

-Louis, kelj fel !!!-Harry
-Minek ?-Lou
-Megyünk Gemmához.-Harry
-Ilyen korán ?-Lou
-Igen..de ha nincs kedved jönni..akkor..-Harry
-De van. 2 perc-Lou

Gemma háza

-Hali Lou ! (ugrott a nyakába Gemma)
-Hova készülsz ??-Harry és Louis
-Költözöm-Gemma (mosolygott sejtelmesen)
-Hova ?-vágtuk rá egyszerre Louval
-Szerintem hozzáááám :)-Lou
-Háát persze.Hogy NEM !
Egy barátnőmhöz-Gemma

Már épp kérdezni akartam, hogy ki az a barátnője, akkor Gemma telója megcsörrent. Telvette. (Gemma nem nagyon örült neki)

-Haló ?-Harry
-Hazza ?-Valaki

Egyből felismertem Lola hangját. Gemmára néztem aki mosolygott és arra gondoltam, hogy vajon mit tervez.

Fél óra telefonálás után letettem, és elköszöntem gemmától..

Lola szemszöge**

Este 11 óra a gépem most szállt le Londonban. Gemma már várt rám, egyből az új házunk felé vettük az irányt. A kocsiban beszélgettünk.

-Hé Gem. Harry most hol is lakik ?-Lola
-Itt.-Gemma (mutatott egy nagyon flancos házra)
-Hűűha..szóval itt fogom kezdeni a napomat.-Lola
-Vagyis kezdjük. Csak nem hiszed azt, hogy egyedül hagylak 5 pesival ?

Haza értünk. A házunk valami eszméletlen csodaszép volt. És a szobám !
Mindig is ilyenre vágytam !!
Márcsak annyi időm volt, hogy lezuhanyozzak, és gyorsan ágyba bújjak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése