2013. január 12., szombat

5. fejezet

Hellókkka :) Nagyon örülök a kominak , és mivel ma van Zayn Malik szülinapja!!!!  Gondoltam hozom hamar a következő részt, remélem elnyeri tetszéseteket !
xx~One Directioner~

Az előző részben :


Niallel elvonultunk a konyhába, ahogy beléptünk már kezdte is a mondandóját

-Lola! Én...
-Én sem tudom-nem hagytam, hogy befejezze előbb elmondom amit gondolok
-Még is mit ? - vágott egy értelmes fejet
- Hogy mi van köztünk, merthogy barátság az tuti nem-elmosolyodtam és csak azt vettem észre, hogy arca vészesen közeledik az enyémhez. MEGCSÓKOLT !!! Nem tiltakoztam ... de Harryét jobban akartam!


**********************************************************************

-Ez mi a ....? Ti mi a francot csináltok ?-kerekedett ki Harry szeme amikor meglátott minket. Persze azonnal szétrebbentünk de akkor is ... meglátott !
-Semmit, mi csak-hadartam a választ és felrohantam Niall szobájába. Sírva borultam a párnára....de várjunk csak ? Miért sírok egyáltalán ? Harry csak a legjobb barátom ...Niall meg én ... BONYOLULT !!!

A srácok vagy 1 órája dörömbölnek az ajtón, csoda, hogy nem törik be, de nem érdekel ... nem tettem semmit és mégis itt bömbölök... kb. párperce abba hagyták (na végre), magamra húztam a takarót és aludni kezdtem


Már épp aludni kezdtem, amikor egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy valaki mászik be az ablakon...

-Zayn ! Mi  a francot keresel itt ?-kiabáltam épeszű barátomra aki hangom hallatán megijedt és elesett .... viccesen nézett ki. Viszont én is megijedtem ezért odarohantam hozzá
-Úristen, jól vagy ?
-Semmi bajom Lola, azon kívül, hogy fáj a seggem-és elkezdte simogatni az előbb említett testrészét .
-Mit keresel itt ?
-Nem nyitottál ajtót, aggódtunk érted-nézett aggodalommal teli arc-al Zayn
-Kedves, hogy aggódtok, de jól vagyok... csak egyedül akarok lenni -visszahuppantam az ágyra és újra magamra húztam a takarót
-Mi volt ez az egész ?-húzta le rólam a takarót ablak mászó barátom. Most komolyan mondjam el, hogy Harry-vel csókolóztam és talán többet érzek iránta mint barátság?, de közben Niall és köztem sem puszta barátság  van ... Nem akarom elmondani !!!
-Semmi Zayn, kérlek hagyjuk ezt -nyüszögtem és közben próbáltam vissza szerezni hőn áhított takarómat..kevés sikerrel :(
-Most azonnal elmondasz mindent Lola, vagy nem állók jót magamért-fenyegetőzött, elég bénán. Hát ha ennyire tudni akarja... legyen! Vettem egy nagy levegőt és elkezdem mesélni..
Miután elmeséltem neki töviről-hegyire kicsit meg könyebültem, de ahogy látom Zayn lefagyott még annál a résznél amikor csókolóztam Harry-vel ... vicces arcot vágott
-Minden oké ?-lengettem meg a kezemet az arca előtt.
-Persze, csak ez váratlanul ért... te-nézett érdeklődve rám-szereted Harryt ?
-Igen, vagyis nem...nem tudom
-Ez nem valami biztató- fogta a fejét Zayn
-Ez az egész csók Hazza-val összezavart, érted ? -próbáltam összeszedni a gondolataimat de nem ment , hogy lehet egyszerre két pasit szeretni ? Valaki tud valami értelmes választ adni ?
-Értem, vagyis azt hiszem... és Niall ?-vonta fel a szemöldökét
-Szeretem! De még nem tudom hogyan-magyaráztam Zayn-nek aki láthatólag rég elvesztette a fonalat
-Barátságból?!
-Nem Zayn !-emeltem fel a hangomat-Ez annál sokkal több
-Nehéz dolgod van szivi-odahajolt hozzám és egy lágy puszit adott az arcomra... istenem de finom illata van (ne gondoljatok rosszra !! xD )
 -Harry soha nem fog megbocsátani nekem-sóhajtottam és Zayn-nek dőltem-azt, hogy Én és Niall...
Zayn és Én :) 
-Jártok-húzogatta a szemöldökét
-Lehet Zayn...lehet
-Beszélj Harry vel, barátok vagytok-felállt és az ajtó felé indult
-Zayn, ez túlságosan is bonyolult.. te nem tudod mit érzek... és ne is akard-a szemeimben már gyűltek a könnyek, de nem akarok újra sírni... nem akarok Harry miatt sírni !
-Behívom ! - ki ment, hiába kiabáltam utána már nem hallotta vagy nem akarta hallani.


Feszengve ültem az ágyon és tördeltem a kezemet ... mit mondjak egyáltalán ? Hogy kezdjek bele ?
Míg én ezen gondolkoztam addigra Harry bejött a szobába...
Megállt velem szembe és csak nézett...miért nem szól egy szót sem ?

Fel álltam, hogy becsukjam az ablakot amit Zayn nyitva hagyott. Furcsa dolgot vettem észre...Louis kocsija nem volt a ház előtt. Elmentek. Kettesben hagytak Harry-vel ?!

Leültem Harry mellé és a szemébe néztem ...majd vettem egy nagy levegőt és belekezdtem a mondandómba
-Harry, én sokat gondolkoztam-mielőtt bármi mást is mondhattam volna.... MEGCSÓKOLT !!

ÖRÖKKÉ <3

 Nem akarom,hogy ez a pillanat véget érjen ...









Ha tetszett kérlek komizz ! Fontos lenne :) 

6 megjegyzés:

  1. áááá nekem nagyon tetszik az irásod és érdekel is szóval kiváncsi vagyok a folytatásra :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi Viki :) Ha tényleg érdekel akkor folytatom :) Köszönöm, hogy feliratkoztál :)

    VálaszTörlés
  3. szerintem is nagyon jol irsz és ne hagyd abba nagyon érdekel a kovetkezo

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik :) folytasd !!!

    VálaszTörlés