2013. február 1., péntek

7. fejezet

Basszus ég a pofám, hogy ilyen későn hoztam MEGINT ... de összejöttek a dolgok és nem volt időm...
Na de most itt vagyok és a rész is itt van :))
Harry :)
Azért jól esne pár komi és nem utolsó sorban ... BOLDOG SZÜLINAPOOOT a mi kicsi HAZZA-ánknak !!!
xx










-Harry, kérlek várj !-ragadtam meg az előbb említett fiú kezét.
-Mire ? Talán sokkal jobb, hogy őt választottad..nekünk úgy se lett volna jövőnk-mondta mérgesen és elviharzott. El sem hiszem, hogy ezt mondta...Miért történik mind ez ? Gyorsan letöröltem a könnyeimet és Harry után mentem a nappaliba de akkor már a fiúk többsége is ott volt.
 Leültem a kanapéra és csak néztem ahogy a fiúk azon veszekszenek, hogy ki egye meg az utolsó szendvicset...az egyik pillanatban megszólalt a csengő ami a négy fiú figyelmét elterelte, kivéve Niall-ét aki kapott az alkalmon és elvette a szendvicset.
-Hááháá az enyém !-ordított fel a szőkeség. Zayn vetett rá egy lenéző pillantást és az ajtóhoz lépett, hogy kinyissa.
Mindenki tátott szájjal bámulta azt a bombázót aki belépett..
-Jessi ! -kiáltott fel Gemma és már oda is rohant a lányhoz, hogy megölelhesse. Tényleg nagyon szép lány volt. Hosszú szőke haja a derekáig ért és miniszoknyája épp a fenekét takarta, és a top elég kivágott volt.. de a lány gyönyörű.
-Gemma, nem tudtam, hogy te is itt vagy ...csak Harry-re számítottam.- Amikor meghallottam, hogy az én göndörkém nevét mondta ki oda kaptam a fejemet.
-Harry?-nyögtem fel halkan
-Jessica Parkson, te gyönyörű vagy !-lépett oda Hazza és megölelte a lányt. Enyhe szivinfartus kerülgetett.
-Khmm..-'köhögtek' a srácok, hogy ők is megismerkedhessenek a lánnyal vagy is Jessicával
-Ó pardon.. Ő itt Niall, Louis, Zayn és Liam-mutatott végig a srácokon, persze engem kihagyott-Srácok ő meg itt Jessi
-Örülök, hogy megismerhetlek titeket-fogott kezet a srácokkal egy hatalmas mosoly kíséretében.
-Hol voltál idáig ? Hívtalak ... sokszor-nyaggatta Hazza Jessi-t
-Majd később mesélek..-válaszolta és leült mellém.
-Lola, vagyok-nyújtottam kezet és mosolyra húztam a számat. Ő viszont nem válaszolt csak lenézően tekintett rám.
-Hé Jessi,  csak egy kérdés. Van hol laknod ?-ült le mellénk Gemma
-Az az igazság, hogy még nem..az első utam ide vezetett-mosolygott Harryre.
-Most már van, ha Lola beleegyezik-erre mindenki felém fordult és nagy boci szemekkel bámultak rám.
-Legyen-sóhajtottam egy nagyot, és kifelé indultam-Jöttök?

Pár perc múlva megérkeztünk a házunkhoz.
-Kösz, hogy befogadsz Gemma-hogy mi a franc ??? Ez tudtommal az én házam...és Gem-nek köszöngeti ? Kidobom ezt a libát,,,
-Ne nekem köszönd, ez Lola háza -nézett rám mosolyogva Gem
-A közös házunk-javítottam ki és töltöttem magamnak egy pohár narancslevet
-Nekem mindegy, jó nagy kecó..tényleg hol a szobám ?
-Gyere Jessi, megmutatom-Gemma karon fogta a kis libát és felvitte az emeletre. Nem elég, hogy elveszi az igaz szerelmemet de még a házamat is...szánalmas

Reggel hatalmas dörömbölésre ébredtem... csoda, hogy egész London nem ébredt fel...
Nagy nehezen levánszorogtam és ajtót nyitottam.
-Te meg mi a francot keresel itt hajnalok hajnalán ?-néztem Harry-re

-Jessi-t-válaszolta és beviharzott a nappaliba. Hogy milyen kedves ...
-Mi van ? Kösz kérdésedet, jól vagyok. Nem ébresztettél fel... ááá nem ....
-Jó bocsánat LOLA-kiabálta az arcomba-Jessica itt van ?
-Honnan tudjam ? Nem vagyok a személyi titkára..-válaszoltam és leültem a tévé elé
-És megnéznéd nekem ? -kérdezte egy sexy mosoly keretében
-Mondom, hogy nem vagyok a személyi titkára !-már szinte ordítoztam Harry-vel amikor a kómás Gemma lépkedett lefele a lépcsőn.. szerintem felébresztettem..
-Mi a franc folyik itt ?
-Semmi Gemma, semmi-kiabáltam még mindig és fel mentem a szobámba amíg Harry-ék elmennek.

Fél óra sem telt bele amíg elmentek ...lementem mert megint csöngettek... most már Niall volt az.. Azonnal a nyakába ugrottam és sírni kezdem, ő meg csak szorosan ölelt és nyugtatott.. felmentünk a szobába és bekapcsoltuk a tévét.. de Niall mint mindig most is éhes volt szóval kellett csinálni egy nagy adag popcornt :)

1 megjegyzés: